Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника.

    Здравейте,колата е алфа 156 jtd 1,9 16v 2003г. пълния фейслифт. Ходих да заредя климатика с фреон и започнаха проблемите.Първо започна да включва и изключва,оказа се презареден смъкнаха го на 500гр и тръгна....Докато се прибера до вкъщи вътре в колата стана баня.На загрял двигател се изключва компресора и перките,имахме съмнения за температурния датчик,но на диагностика изключи на 87 градуса.Съмненията останаха за пресостата но реших да се допитам с вас тук,дали някой си е патил и възможно ли е да е от нещо друго?

  • #2
    За да се изключва компресорът, ако пресостатът е изправен, това означава, налягането в кондензатора (предния радиатор на климатика) става ненормално високо.
    Това, най-вероятно се дължи на лошото му охлаждане.
    Но преди да се случи това, трябва първо да се изредят първата и втората степени на вентилатора. Това няма общо с температурата на мотора.

    Накратко, установи, дали работят коректно двете степени на вентилатора. Най-добре с тест през MES.
    Провери също така да не би радиаторът да е прекалено мръсен.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Радиатора не знам в какво състояние е,не съм стигал до него.Перките се включват и двете степени поне днес докато ги слушах работеха и двете степени.На теста който го правихме на диагностиката не знам дали е MES имаше опция за вентилатор 2 който сработи,и за релето на климатика, при който за учудване сработи релето на вентилатора.Програмата с която правихме диагностиката е делфи.

      Comment


      • #4
        Ако работят вентилаторите, за да изключва компресорът, или радиаторът е задръстен (външно) или газта е много, или има драма с нещо друго по климатика.
        Най-добре е да я погледне спец по климатици.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Забравих да кажа че го смъкнахме на 450гр фреона,утре ще му пусна една водоструйка да измия радиатора.Надявам се да не е проблем че ще е с водоструйка.

          Comment


          • #6
            Не използвай силна струя, че могат да се намачкат ламелите. Полей с вода, напръскай с препарат, изчакай да подейства и после измий със слаба струя.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Valyo156 Покажи съобщение
              Забравих да кажа че го смъкнахме на 450гр фреона,утре ще му пусна една водоструйка да измия радиатора.Надявам се да не е проблем че ще е с водоструйка.
              Преди да го миеш го погледни. Митото беше по същия начин. Като го купихме миналия Май, беше хладно и работеше. След това в жегите баня. Ей заради това. Сега духа 5 градуса
              Attached Files
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #8
                Днес взех препарат,изпръсках целия флакон,измих радиатора с водоструйката но пак същата.Забелязах че пуща само едната скорост на вентилатора,явно пресостата нещо се е прецакал и не пуща втора степен на вентилаторите.Изкарахме буксата и след окъсяване се пущат и двете степени.Явно той си прави проблем.Колега nikotm това от водоструйка ли се е получило?Да попитам за да се свали пресостата,трябва ли да се източи фреона?
                Last edited by Valyo156; d.m.y г., 18:56.

                Comment


                • #9
                  Смених пресостата но пак си е същата.

                  Comment


                  • #10
                    Иди при някой дето ги чува работите,иначе ще дадеш една шапка пари и пак ще си в точка А.
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #11
                      Само да намеря някой из Хасково.

                      Comment

                      Working...
                      X